نایلون دسته تقویت و زنبیلی, وبلاگ

نایلون‌های دسته تقویت و دسته‌بندی (زنبیلی) | کاربرد این نایلون‌ها در صنعت تبلیغات

نایلون دسته تقویت و رنبیلی

آشنایی با نایلون‌های دسته تقویت و دسته‌بندی

نایلون‌های دسته‌دار در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند. زیرا بدون آن‌ها حمل و جابجایی کالاهای خریداری‌شده توسط مشتری بسیار سخت یا امکان‌ناپذیر می‌شود. انواع نایلون‌های دسته‌دار به چهار نوع دسته‌بندی (زنبیلی)، دسته تقویت، دسته موزی و دسته رکابی تقسیم‌بندی می‌شوند. نایلون‌های دسته تقویت دارای ویژگی حمل‌ونقل آسان و قابلیت چاپ پذیری بالا هستند. نایلون‌های دسته‌بندی نیز به علت زیبایی و شکیل بودن خود مشهور هستند و در فروشگاه‌های پوشاک و کفش، لوازم‌آرایشی و فروشگاه‌های تزئینی کاربرد دارند. در این مطلب نایلون‌های دسته تقویت و دسته‌بندی را به ترتیب به شما معرفی خواهیم کرد.

مزایای استفاده از نایلون دسته تقویت و دسته‌بندی

برخلاف معایبی که برای انواع نایلون برمی‌شمارند، نایلون‌های دسته تقویت و دسته‌بندی یا دسته زنبیلی مزایای بسیاری دارند. نایلون دسته‌بندی پرکاربردترین نوع نایلون در بازار است. در این بخش از مطلب با مهم‌ترین مزایای استفاده از این نوع نایلون به‌طور کامل آشنا خواهید شد.

جلوگیری از ورود گردوغبار

استفاده از این نایلون‌ها می‌تواند از ورود گردوغبار به محصول شما جلوگیری کند. این گردوخاک می‌تواند به محصول یا مواد خوراکی آسیب وارد کند. درنتیجه می‌توانید با گره زدن دسته نایلون خود از خراب شدن این نوع کالاها جلوگیری کنیم. این روش می‌تواند باعث ماندگاری محصولات برای مدتی طولانی شود.

تطبیق‌پذیری بالا

پلاستیک‌های دسته‌بندی یا دسته تقویت با داشتن ویژگی تطبیق‌پذیری بالای خود برای حمل و نگهداری انواع مواد و تجهیزات در هر سایز و ارتفاعی مناسب هستند. شما می‌توانید سایز نایلون موردنظر خود را به شرکت تولیدکننده اعلام کنید تا برای بزرگ‌ترین کالاها نایلون بسازند. با توجه به این ویژگی می‌توان هر وسیله‌ای را بدون زحمت خاصی حمل کرد.

وزن بسیار سبک

نایلون‌ها به‌طور شگفت‌انگیزی سبک هستند که این باعث می‌شود تا برای بسته‌بندی محصولات و جابجایی آن‌ها بسیار کارآمد باشند. همچنین نایلون‌ها در وزن محصول نهایی تغییر خاصی ایجاد نمی‌کنند. همین باعث کاهش هزینه و حمل‌ونقل بهتر محصولات موردنظر شما می‌شود.

قیمت مناسب

نایلون‌های دسته تقویت و دسته‌بندی بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند. این نایلون‌ها در بسیاری از فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها، میوه‌فروشی‌ها و دیگر مغازه‌هایی که محصولات مختلفی را می‌فروشند، کاربرد مهمی دارند. به‌صرفه بودن این نوع نایلون باعث می‌شود تا…

برای دریافت ادامه مقاله دسته تقویت و دسته‌بندی فرم زیر را پرکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *