دستکش یکبارمصرف, وبلاگ

دستکش یک‌بار مصرف در رستوران‌ ها و فست فودها | مزایای استفاده از این پوشش بهداشتی

دستکش یکبار مصرف

دستکش یک‌بار مصرف در رستوران‌ ها و فست فودها؛ یک مکمل بهداشتی

رعایت نکات بهداشتی در رستوران‌ها و فست‌فودها اهمیت زیادی دارد و رعایت بهداشت در این مکان‌ها ارتباط مستقیمی با سلامت مشتریان دارد. دستکش یک‌بار مصرف در رستوران‌ها ازجمله لوازم بهداشتی ضروری است که هر رستوران‌داری باید از بهترین انواع آن در رستوران خود استفاده کند. در این مطلب پرنگار پلاستیک با انواع دستکش یک‌بار مصرف، کاربردها و مزایای استفاده از آن در رستوران‌ها و فست‌فودها آشنا می‌شویم.

دستکش یکبار مصرف

اهمیت استفاده از دستکش یک‌بار مصرف در رستوران‌ ها

پوست دست یکی از آلوده‌ترین نقاط بدن انسان است؛ چراکه در طول روز با سطوح زیادی برخورد داشته و انواع آلودگی‌ها مانند باکتری‌ها، میکرب‌ها و ویروس‌ها به آن منتقل می‌شود. با توجه به آلوده بودن دست، در مواردی مانند آشپزی، معاینات پزشکی و انجام آزمایش نمی‌توان بدون رعایت نکات بهداشتی از دست‌ها به‌صورت مستقیم استفاده کرد.
بهترین راه برای استفاده از دست‌ها در تمام این موارد، شستن آن‌ها است اما در بسیاری از مشاغل مانند رستوران‌داری، امکان شست‌وشوی دست‌ها به‌طور مداوم وجود ندارد؛ چراکه این کار راندمان کاری افراد شاغل در رستوران را کاهش داده و باعث افزایش هزینه‌های مختلف مانند آب و برق می‌شود. به همین علت در این مشاغل افراد از دستکش‌های یک‌بار مصرف استفاده می‌کنند. افراد به‌راحتی می‌توانند بعد از اتمام کار خود دستکش یک‌بار مصرف را تعویض کنند. با استفاده از دستکش یک‌بار مصرف در رستوران‌ها، دیگر نیازی به شست‌وشوی مداوم دست‌ها نیست. همچنین استفاده از دستکش یک‌بار مصرف طبق پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، در رستوران‌ها ضروری است.

تنوع بالای دستکش یک‌بار مصرف در رستوران‌ ها

دستکش‌های یک‌بار مصرف در انواع مختلفی مانند لاتکس، وینیل، نیتریل و نایلونی تولید می‌شوند. هرکدام از این دستکش‌ها مشخصات به‌خصوصی دارند و در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شوند. به‌طورکلی از تمام این دستکش‌ها در

برای دریافت ادامه مقاله دستکش یکبار مصرف فرم زیر را پرکنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *