پاکت متالایز, وبلاگ

پاکت متالایز ساندویچ و همبرگر | یک پاکت بهداشتی با مزایای فوق‌العاده

سلفون متالایز و کاربردهای گسترده

فیلم متالایز یا سلفون متالایز، شامل فیلم‌های پلیمری است که سطح آن‌ها با یک لایه‌نازک فلزی که عمدتاً آلومینیوم هستند، پوشانده شده است. این فیلم‌ها ظاهری کاملاً مشابه با فویل‌های آلومینیومی دارند و باقیمت پایین‌تری در بازار عرضه می‌شوند. سلفون متالایز دارای کاربردهای زیادی در دکوراسیون، ساخت لیبل‌های الکتریکی، محصولات الکترونیکی، عایق‌بندی و بسته‌بندی مواد غذایی هستند. پاکت متالایز ساندویچ و همبرگر یکی از انواع همین فیلم متالایز است که به حفظ گرما و بهداشت غذا کمک می‌کند.

پاکت همبرگر و ساندویچ

این نوع از فیلم‌ها در بسته‌بندی محصولات غذایی فاسد شدنی نقش به‌سزایی دارند. همچنین با توجه به نوع محصول و رنگ مورد نظر، از ورق‌های نازک فلز‌های مختلفی غیر از آلومینیوم نیز می‌توان برای تولید این نوع سلفون‌ها استفاده کرد. با توجه به این که سلفون‌های فلزی دارای قدرت پوشانندگی بالایی هستند، استفاده دکوری از آنها جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. به همین جهت، انواع گوناگونی از این نوع سلفون‌ها با رنگ‌های مختلف در بازار وجود دارد.

سلفون متالایز چه مشخصاتی دارد

سلفون متالایز یکی از بهترین مواد بسته‌بندی است که بیشتر برای مواد غذایی به کاررفته و با توجه باقابلیت چاپ‌پذیری که دارد، یک طرف آن کاملاً از چاپ پوشیده شده و طرف دیگر کاملاً خالی و به رنگ آلومینیوم می‌باشد. بدون شک بسته‌بندی چیپس‌های موجود در سوپرمارکت‌ها را دیده‌اید که یک سمت آن چاپ‌شده و مواد خوراکی داخل طرفی ریخته شده که چاپ ندارد. زیرا مواد خوراکی نباید به هیچ‌وجه با جوهرهای چاپ تماسی داشته باشند.

کاغر ساندویچ

این نوع از ورق‌ها یا فیلم‌ها در بسته‌بندی محصولات غذایی فاسدشدنی اهمیت زیادی دارند. نسبت به نوع محصول و رنگ موردنظر از ورق‌های نازک فلزهای مختلفی برای تولید این نوع سلفون‌ها استفاده می‌شود. ازآنجاکه سلفون‌های فلزی از قدرت پوشانندگی بالایی برخوردار هستند، استفاده ظاهری از آن‌ها …

برای دریافت ادامه محتوا فرم زیر را پرکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *