سفره یکبارمصرف, وبلاگ

تفاوت‌های سفره یک‌بار مصرف نازک و ضخیم | ویژگی و مزایای سفره یک‌بار مصرف باکیفیت

سفره‌های نوین

در سال‌های اخیر، به جرات می‌توان گفت که در بسیاری از مجالس و مهمانی‌ها، هرکسی شاهد استفاده از سفره‌های یک‌بار مصرفی بوده است. این سفره‌ها به علت طول زیاد و قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارند، به‌شدت موردتوجه غالب مردم قرارگرفته‌اند. با توجه به گستردگی موارد مصرف این سفره‌ها، امروزه انواع مختلفی از آن‌ها در جنس‌های مختلف تولید می‌شود که سفره یک‌بار مصرف نایلونی، بیشترین حجم تقاضا را به خود اختصاص داده است. در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی انواع این سفره‌ها، تفاوت‌های سفره یک‌بار مصرف نازک و ضخیم را شرح دهیم.

تفاوت‌های سفره یک‌بار مصرف نازک و ضخیم

آشنایی با انواع سفره یک‌بار مصرف

پیش ازآن‌که به شرح تفاوت‌های سفره یک‌بار مصرف نازک و ضخیم بپردازیم، بهتر است با انواع سفره‌های یک‌بار مصرف موجود در بازار آشنا شویم.

سفره یک‌بار مصرف مجلسی

یکی از انواع سفره‌های یک‌بار مصرف، سفره‌های مجلسی هستند که با داشتن طرح‌های خاص، شیک و منحصربه‌فرد، شباهت زیادی با سفره‌های معمولی دارند. به همین دلیل از آن به‌عنوان سفره پذیرایی در مهمانی‌ها، روکش کابینت، کاور میز ناهارخوری و … استفاده می‌کنند تا از کثیفی این سطوح جلوگیری شود. گستردگی و تنوع رنگ و طرح‌های سفره یک‌بار مصرف مجلسی، باعث شده تا انتخاب مناسبی برای تمام مراسم شادی و عزاداری محسوب شوند.

سفره یک‌بار مصرف کاغذی

سفره‌های یک‌بار مصرف کاغذی، محصولاتی هستند که در ترکیب ساخت آن‌ها، دستمال کاغذ به‌کاررفته است. این سفره‌ها ظاهر شیک و ساده‌ای دارند و با توجه به دستمال‌کاغذی موجود در آن‌ها، می‌توان برای کاور و مجالس رسمی از سفره یک‌بار مصرف کاغذی استفاده کرد.

سفره یک‌بار مصرف شیشه‌ای

سفره یک‌بار مصرف شیشه‌ای به علت مواد به‌کاررفته در ترکیباتش، ظاهری شفاف و زیبا دارد. به همین دلیل جزء انتخاب‌های لوکس و جذاب به‌حساب می‌آیند و برای مواردی همچون مهمانی‌ها، مجالس، رستوران‌ها و … مناسب هستند.

سفره یک‌بار مصرف نایلونی

سفره یک‌بار مصرف پلاستیکی یا نایلونی دقیقاً همان چیزی است که با آوردن نام سفره یک‌بار مصرف، آن را به خاطر می‌آورید. درواقع این نوع سفره‌ها کاربرد بیشتری نسبت به سایر انواع نام برده دارند و نمی‌توان به …

برای دریافت ادامه محتوا فرم زیر را پرکنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *